Δραματική Σχολή / Υποκριτική -Αυτοσχεδιασμός / Αρχαίο Δράμα (Β΄έτος)
Brief info
Βιογραφικό

Γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και θέατρο στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου. Συνδέθηκε με το Θέατρο Αμόρε του Γιάννη Χουβαρδά από την αρχή της λειτουργίας του το 1992 μέχρι το κλείσιμό του το 2008. Έχει παίξει Γκαίτε, Μολιέρο, Σαίξπηρ, Μαριβώ, Σοφοκλή, Αισχύλο, Ευριπίδη,  Πούσκιν, Χ. Τζέημς, Τσέχοφ, Ίψεν,  Ν. Κάουαρντ, Καλντερόν, Μ. Τσβετάγιεβα, Κάρβερ, Ρέιβενχιλ, Μάρμπερ, Δημητριάδη, Ν. Φο, κ.ά., σε σκηνοθεσίες των  Χουβαρδά, Μοσχόπουλου, Λιβαθινού, Χατζόπουλου, Λυγίζου, Ευαγγελάτου, Ρήγου, Τάρλοου, Αρβανιτάκη, Albrecht Hirche, Jacques Lassalle, Marc von Henning,κ.ά.
Έχει πάρει τρία βραβεία κοινού Αθηνοράματος και το βραβείο ‘’Ελευθερία Σαπουντζή’’. Έχει παίξει στο σινεμά σε σκηνοθεσίες των Θ. Αναστόπουλου, Μ. Μαντά, Ηλ. Γιαννακάκη, Σ. Γκορίτσα, Ολ. Μαλέα και άλλους. Έχει πάρει βραβείο δεύτερου ρόλου από την Ακαδημία Κινηματογράφου για την ερμηνεία της στην ταινία Χρυσόσκονη της Μαργαρίτας Μαντά. Τέλος έχει διδάξει υποκριτική στο Θέατρο των Αλλαγών, στο εργαστήρι της Ξ. Καλογεροπούλου, στο Ωδείο Αθηνών και στον Ίασμο ενώ από το 2019 διδάσκει στη σχολή του Εθνικού Θεάτρου.
  

Περιγραφή μαθήματος

Το μάθημα έχει στόχο να καταπιαστούν οι σπουδαστές με όσο περισσότερα θέματα και ζητούμενα της υποκριτικής: Από απλούς αυτοσχεδιασμούς έως το πολύπλοκο χτίσιμο ενός ρόλου. Για το λόγο αυτό κινούμαστε μονίμως στους εξής άξονες: α) σώμα – κείμενο, β) δουλειά στην τάξη – δουλειά στο σπίτι.

Η δουλειά με το σώμα ξεκινάει με ασκήσεις και παιχνίδια γνωριμίας και στη συνέχεια με παιχνίδια συγκέντρωσης, εγρήγορσης, συνεργασίας, ετοιμότητας, αφύπνισης της φωνής και του μυαλού. Έπειτα μπαίνει το κείμενο, η ανάλυση, η σωστή εκφορά του λόγου και οι αυτοσχεδιασμοί με δικά μας λόγια, όσο η κατανόηση του κειμένου γίνεται βαθύτερη.

Άλλος ένας άξονας δουλειάς είναι: άτομο – ομάδα. Στο επίπεδο αυτό δίνουμε την ίδια σημασία στην ατομική επίδοση και στην δημιουργία μιας δυνατής ομάδας. Η δουλειά στην τάξη και στο σπίτι είναι είτε ατομική είτε ομαδική. Τα κείμενα ενασχόλησης δεν είναι αποκλειστικά θεατρικά αλλά προέρχονται και από την πεζογραφία ή την ποίηση.