Δραματική σχολή / Υποκριτική
Brief info
Βιογραφικό

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1987. Σπούδασε στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Εμπρός» και στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, το Αμόρε - Θέατρο του Νότου, το Θέατρο Τέχνης, το Θέατρο της Οδού Κυκλάδων, το Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας κ.ά. Έχει σκηνοθετήσει έργα του διεθνούς και εγχώριου ρεπερτορίου μεταξύ των οποίων: Μήδεια και Ελένη του Ευριπίδη , Ρομπ του Ευθύμη Φιλίππου, Γυάλινος Κόσμος του Τενεσί Ουίλλιαμς, Βρικόλακες του Χένρικ Ίψεν, Φαέθων και Ο Κυκλισμός του Τετραγώνου του Δήμητρη Δημητριάδη, Δωδέκατη Νύχτα του Σαίξπηρ, Πλατεία Ηρώων του Τ. Μπέρνχαρντ, Τα Κύματα της Βιρτζίνια Γούλφ, Τέφρα και Σκιά του Χάρολντ Πίντερ κ.ά.
Παραστάσεις του έχουν ταξιδέψει στο Festival d’ Avignon (68th edition), Gulbeknkian Foundation στη Λισαβώνα, Le Lieu Unique στη Nαντ και στο Nationaltheatret στη Νορβηγία.
Έχει συμμετάσχει στο KunstenFestivalDesArts ως guest artist στο Residence and Reflections Project. Είναι υποψήφιος για το Ευρωπαϊκό Βραβείο Θεάτρου (XVI edition) στην κατηγορία «Νέες Θεατρικές Πραγματικότητες».

Περιγραφή μαθήματος

Η ολοκληρωμένη συναισθηματική και σωματική σύνδεση του ηθοποιού με το ρόλο του αποτελεί βασική προϋπόθεση για την επικοινωνία και την κατανόηση των αναγκών της σκηνικής εκπλήρωσης ενός θεατρικού έργου.

Σκοπός του μαθήματος είναι οι σπουδαστές να συνειδητοποιήσουν την ενεργειακή ροή, τι σημαίνει και πως μπορούν να την διαχειριστούν και να την μετασχηματίσουν.

Μέσα από τη δραματουργική έρευνα και συγκεκριμένα την εμβάθυνση στις σκηνικές οδηγίες των ρόλων θα στοχεύσουμε στην αποκάλυψη και ανάδειξη των δράσεων που ενυπάρχουν τόσο στο λόγο και τις σκέψεις-ιδέες που τον συνοδεύουν όσο και στις κινήσεις των προσώπων. Παράλληλα θα αναλύσουμε τα εσωτερικά βήματα και την αρχιτεκτονική του σώματος και των προθέσεων ενός ρόλου, βήματα που οδηγούν στην πλήρη υποκριτική λειτουργία.