Δραματική σχολή / Υποκριτική - Αυτοσχεδιασμός
Brief info
Βιογραφικό

Γεννήθηκε στη Ρόδο. Σπούδασε υποκριτική στη δραματική σχολή Ίασμος ενώ έχει πολυετείς σπουδές στο κλασσικό μπαλέτο.
Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο στις παραστάσεις Γκόλφω, Φλαντρώ, Δεκαήμερο, Fantastico – Τα δημιουργημένα συμφέροντα, Φιλουμένα, Το έγκλημα και η τιμωρία, Οπερέττα, Το παιχνίδι της σφαγής, Πλούτος, Απλή Μετάβαση και με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση στην παράσταση Όρνιθες και στο πρότζεκτ ENTER όπου σκηνοθέτησε και συμμετείχε στη βίντεο περφόρμανς Perspective. Παράλληλα, συμμετείχε στην παράσταση Επιθεωρητής σε συνεργασία με το Θέατρο Νέου Κόσμου, καθώς και στις παραστάσεις Other Side, Ο βιοπαλαιστής στη στέγη, Deadline, Pulp Fiction, Έτσι είναι, Muriel’s Wedding,κ.ά. Πρόσφατα, ερμήνευσε τον εμβληματικό ρόλο της Velma Kelly στο μιούζικαλ Σικάγο που παρουσιάστηκε στο Θέατρο Ολύμπια – Μουσικό Θέατρο Μαρία Κάλλας.
Έχει συνεργαστεί με σκηνοθέτες του θεάτρου και του κινηματογράφου όπως οι: Νίκος Καραθάνος, Γιάννης Κακλέας, Σωτήρης Χατζάκης, Σταμάτης Φασουλής, Λυδία Κονιόρδου, Λάκης Λαζόπουλος, Ηλέκτρα Ελληνικιώτη, Γιώργος Παπαγεωργίου, Νίκος Καραγεώργος, Πάνος Κούτρας, Παντελής Βούλγαρης, Κώστας Σαμαράς, Σπύρος Μιχαλόπουλος  και Μπάμπης Μακρίδης ανάμεσα σε άλλους.
Στον κινηματογράφο έχει συμμετάσχει σε ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους, μυθοπλασίας και τεκμηρίωσης όπως το Μαγικό Δέρμα, Ξενία, Νύφες, Luna Bark, Heptagon, Oι Όρνιθες (ή πως να γίνεις πουλί) καθώς και σε πλήθος επιτυχημένων τηλεοπτικών σειρών.

Περιγραφή μαθήματος

Πως ένας νέος ηθοποιός μπορεί να δημιουργήσει και να εξελιχθεί σε ένα περιβάλλον ελευθερίας; Ένα χώρο χωρίς φόβο, γεμάτο περιέργεια και ρίσκα;  Ένα τόπο ουσιαστικής έκθεσης και παιχνιδιού;

Το μάθημα θα αποτελέσει ένα ανοιχτό πεδίο έκφρασης με κυρίαρχα στοιχεία τον αυτοσχεδιασμό και τη μελέτη θεατρικών ρόλων μέσα από ποικίλες τεχνικές και μεθόδους της υποκριτικής τέχνης.

Στόχος είναι οι σπουδαστές να ερευνήσουν βιωματικά πως ο αυτοσχεδιασμός συμβάλλει στη δημιουργική διαδικασία (σκηνοθετική/δραματουργική προσέγγιση) και στην εξοικείωση με το σώμα του ηθοποιού, την ενεργητική παρουσία και ετοιμότητά του πάνω στη σκηνή.