Δραματική Σχολή / Ορθοφωνία
Brief info
Βιογραφικό

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι Αριστούχος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε Κλασικό Τραγούδι και Φωνητική στο Εθνικό Ωδείο και στο Ωδείο ATHENAEUM. Παρακολούθησε σεμινάρια Υποκριτικής  - Σκηνοθεσίας και Φωνητικής Αγωγής στο Θέατρο Τέχνης της Μόσχας  (MXAT) καθώς και σεμινάρια Vocal Coaching στο New York Vocal Coaching Studio .
Συνεργάστηκε ως ηθοποιός, μεταξύ άλλων, με το Εθνικό Θέατρο, το Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου και το Θεσσαλικό Θέατρο, σε παραστάσεις σημαντικών σκηνοθετών όπως οι Αλέξης Μινωτής, Αλέξης Σολομός,
Σπύρος Ευαγγελάτος, Μίνως Βολανάκης, Κοραής Δαμάτης, Ανδρέας Βουτσινάς, Γιώργος Λαζάνης, Κώστας Μπάκας, Δημήτρης Ποταμίτης, Γιώργος Μιχαηλίδης, Γιώργος Ιορδανίδης, Γιάννης Κακλέας, κ.ά., ενώ έχει δουλέψει και στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τη μεταγλώττιση.
Έχει παίξει σε πλήθος παραστάσεων αρχαίου δράματος στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, σε αρχαία ελληνικά θέατρα της ελληνικής επικράτειας καθώς και σε μεγάλα θεατρικά φεστιβάλ του εξωτερικού ενώ υπήρξε εισηγητής για πολλά χρόνια με θέμα τη Φωνητική Αγωγή στο Αρχαίο Δράμα στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Δελφών.
Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις Ηλέκτρα project  (Θέατρο CARTEL) και Τρωάδες – Εκάβη, η Τραγωδία των Ηττημένων (Σύγχρονο Θέατρο) ενώ έγραψε και σκηνοθέτησε το έργο Αγγέλικα Νίκλη Σολωμού η διάφανη η οποία παίχτηκε για τρεις συνεχόμενες σεζόν στο θέατρο Vault.
Διδάσκει τα μαθήματα της  «Αγωγής του Λόγου» και της «Υποκριτικής στο Αρχαίο Δράμα» σε δραματικές σχολές της Αθήνας.

Περιγραφή μαθήματος

Το μάθημα Αγωγής του Λόγου – Ορθοφωνίας – Ποίησης έχει στόχο να δημιουργήσει τις βάσεις και να δομήσει τις προϋποθέσεις για τη βελτίωση της ομιλίας, και τη σωστή χρήση των φωνητικών χορδών ώστε να επιτυγχάνεται η υγεία του φωνητικού εργαλείου και η αισθητική χρήση του λόγου των μελλοντικών ηθοποιών. Παράλληλα, ασχολείται με την καλλιέργεια της γλώσσας μέσω της προσέγγισης της ελληνικής λαλιάς, όπως αυτή χρησιμοποιείται, στο θεατρικό κείμενο, στη λογοτεχνία, την ποίηση, τη δημοσιογραφία, το μάρκετινγκ αλλά και την καθημερινή χρήση της ομιλίας.

Οι σπουδαστές της σχολής μέσα από τη συνεχή άσκηση του φωνητικού τους εργαλείου με ειδικές ασκήσεις σε κείμενα θεάτρου και ποίησης και εξάσκηση σε χορικά από το αρχαίο δράμα, θα διδαχθούν αισθητικές και τεχνικές παραμέτρους της ομιλίας (διαφραγματική αναπνοή, τοποθέτηση φωνής, άρθρωση, προφορά ελληνικής γλώσσας, ένταση και τονικότητα της φωνής, χαλάρωση σώματος και ζέσταμα φωνητικών χορδών, κ.ά.), χρωματισμό του λόγου καθώς και ποιοτικά στοιχεία του λόγου (αμεσότητα, απεύθυνση, ρυθμολογία).